top of page
Abstract Linear Background

Termene si Conditii

Bine ai venit în farmplanner.ro

Pentru a putea utiliza Platforma, trebuie să fii de acord cu întreg conținutul acestui document, care constituie un contract obligatoriu și opozabil între Utilizatorii noștri (Tu) și Noi („Farm Planner”, astfel cum sunt definiți în Secțiunea 1 de mai jos) și care reglementează toate relațiile dintre aceștia („ToS” așa cum este definit în Secțiunea 2 de mai jos)

Putem modifica periodic acest document si vom anunta acest lucru in Platforma. In cazul în care ai un cont Farm Planner, te rugam sa urmaresti anunturile noastre din cadrul Platformei, privind modificarea/actualizarea ToS si sa accesezi cea mai recenta versiune a ToS.

Suntem siguri că ai mai văzut acest tip de documente de sute de ori, dar te rugăm să-l citești cu atenție înainte de a îți crea un cont și de a folosi Platforma noastră.

Suntem foarte atenți la respectarea tuturor reglementărilor în vigoare, precum și cu privire la respectarea acestui contract sub toate aspectele sale.

 

Înainte de a aprofunda detaliile de natură juridică, îți prezentăm în continuare principiile în care credem:

  1. Cu toții ne aflăm aici pentru a învăța și pentru a realiza profit respectându-ne reciproc. Îți adresăm rugămintea să păstrezi întreaga interacțiune și corespondența la un nivel civilizat și ținând cont de diferențele culturale și de personalitate;​

  2. Noi credem că, atât timp cât nu este rea credință, orice problemă poate fi rezolvată prin comunicare și printr-o atitudine orientată către rezolvarea problemelor într-o manieră profesionistă; Ne aflăm aici pentru a colabora pe termen lung și ne dorim să construim relații durabile, reciproc avantajoase, menite să aducă valoare adăugată fiecărui partener;

  3. Marketingul online evoluează constant: noi surse de trafic și noi forme de publicitate apar în fiecare zi, iar deciziile de cumpărare ale consumatorilor sunt influențate în tot mai multe moduri. În cazul în care un partener face ceva ce nu înțelegi, nu porni de la premisa ca este ceva greșit sau este de rea credință. Întotdeauna întreabă înainte de a trage orice concluzii și întotdeauna încearcă să vezi lucrurile din perspectiva partenerilor tăi;

  4. Suntem cât de transparenți putem fi, sub rezerva restricțiilor privind confidențialitatea și/sau a protectiei datelor cu caracter personal;

  5. Nu suntem o agenție sau rețea de publicitate. Vă aducem împreună într-o competiție de marketing în care vă oferim mijloacele tehnice pentru a colabora și a concura, dar nu garantăm vânzări (imediate), volume sau atingerea oricaror parametri. Facem eforturi pentru a atrage colaboratori mai buni și mai motivați să obținem mai multe vânzări împreună.

  6. In Platforma, abordam marketing-ul ca pe o competitie in care toti Utilizatorii participa si concurează pentru a obține – pe baza propriilor tehnici, strategii, cunoștințe si competențe – cele mai multe Vânzări (“Competitia”).In timp ce Competiția Afiliaților se bazează pe efortul individual al fiecărui Afiliat si pe Vânzările pe care acesta le generează în Programele de Afiliere ale tuturor Advertiserilor cu care colaborează, Competiția Advertiserilor se bazează pe efortul comun – al fiecărui Advertiser, alături de echipa sa de Afiliați – de a genera cat mai multe Vânzări în Programul sau de Afiliere.
    Competiția este structurată si este disponibilă pentru mai multe categorii de Utilizatori, atat pentru incepatori, cat și pentru avansați.
    Sunt incluși într-o anumită categorie a Competiției toți Utilizatorii care, într-o perioada de 4 săptămâni consecutive anterioare începerii sezonului din Competiție, au înregistrat un anumit număr de click-uri (exclusiv pentru Utilizatorii care nu îndeplinesc criteriul pragului de Vanzari) sau de Vânzări, astfel cum este detaliat în secțiunea Business League din Platforma.
    Competiția se va desfășura numai între Utilizatorii din aceeași categorie.
    Competiția se derulează recurent, sub forma de sezoane, astfel cum este detaliat în secțiunea Business League din Platforma. In aceeași secțiune puteți accesa toate detaliile fiecărui sezon al Competiției, clasamentele Utilizatorilor și beneficiile acordate câștigătorilor.
    Este posibil ca sezoanele Competiției destinate Afiliaților să aibă o durată diferită de cele destinate Advertiserilor și să aibă loc într-o perioadă diferită a anului.
    Pentru clarificare, Vanzarile în funcție de care sunt determinati, automat, in Platforma, castigatorii fiecărui sezon al Competiției vor fi determinate exclusiv pe baza Trackingul-ui realizat de Farm Planner, în cadrul Platformei.


    Clasamentele Utilizatorilor în cadrul Competiției, sunt disponibile tuturor Utilizatorilor din Platforma si vor cuprinde informații precum numărul de click-uri și de Vânzări realizate de către fiecare Afiliat (în cazul Competiției Afiliatilor) sau înregistrate în fiecare program de afiliere al Advertiserilor (în cazul Competiției Advertiserilor).
    Pentru a fi la curent cu regulile aplicabile fiecărui sezon al Competiției precum si cu clasamentul Utilizatorilor și beneficiile acordate castigatorilor fiecărui sezon, din fiecare categorie a Competiției, va rugam sa accesati periodic sectiunea Business League din Platforma.  

Acestea fiind spuse, dacă încalci legislația aplicabilă și/sau acest document și nu remediezi această situație – în cazul în care încălcarea este susceptibilă de remediere, conform prevederilor prezentului document – nu vom ezita să punem în aplicare drepturile noastre și ale partenerilor noștri onești.

 

1. PĂRȚILE

Prezentul contract reglementează raportul juridic dintre Farm Planner Network SA, o companie românească cu număr unic de identificare (CUI) RO26405652, înregistrată la Registrul Comerțului din România sub numărul J40/493/18.01.2010, cu sediul în Bulevardul Corneliu Coposu Nr. 6-8, Clădirea Unirii View, Etajul 2, (biroul) ResCo-working09, Sector 3, București, România, cont bancar IBAN RO29 INGB 0000 9999 0460 8471 deschis la ING Birou Unirii, Bucuresti, tel. +40 372 979 295, adresa de email contact@farmplanner.ro („Farm Planner„, „Noi „), în calitate de proprietar, furnizor, operator al Platformei, și Utilizatorii Platformei, adică:

Afiliați – persoane juridice sau fizice în vârstă de peste 18 ani, care dețin conturi de afiliat corespunzător înregistrate în cadrul Platformei, care acționează în calitate de profesioniști, și doresc să trimită trafic online ce urmează să fie urmărit de Farm Planner și plătit de către Advertiseri, utilizând modelul „Cost per Acțiune”

și

Advertiseri – persoane juridice care dețin sau au dreptul de a opera site-uri de comerț electronic, care au un cont de Advertiser corespunzător înregistrat în cadrul Platformei, și care acționând în calitate de profesioniști sunt interesați să beneficieze de promovarea Website-urilor și a Produselor lor de către Afiliați, în schimbul plății unui Comision bazat pe modelul „Cost per Acțiune”.

Anumite Secțiuni dintre cele de mai jos se aplică în mod exclusiv Advertiserilor (secțiunile 7.1., 7.2. și 8.3.), altele se aplică exclusiv Afiliaților (secțiunile 7.3. și 8.2.), iar cele rămase se aplică tuturor Utilizatorilor.

2. DEFINIȚII

Cu exceptia situației în care sunt definiți altfel, expres, în acest document, următorii termeni cu litere majuscule au următoarele semnificații:

 

ACȚIUNE înseamnă orice Vânzare sau Lead, așa cum acestea sunt definite mai jos; Acțiunea poate fi, de asemenea, denumită Conversie în cadrul platformei Farm Planner.

Instrument de Promovare înseamnă bannere (de orice dimensiune), text-link-uri, text-ads, e-mail-uri, clipuri video puse la dispoziție prin intermediul Programelor de Afiliere, sau quick link-uri generate de Afiliați prin intermediul Platformei, în scopul de a fi utilizate de către Afiliați pentru Promovarea Produselor (și/sau a Website-urilor Advertiserilor);

PROGRAM DE AFILIERE înseamnă programul de marketing, inițiat de către Advertiser prin intermediul Platformei, in scopul promovarii Website-ului și a Produselor sale de către Afiliații care au fost anterior acceptați de către Advertiser; orice Program de Afiliere va indica cel puțin următoarele informații: (i) Feed-urile de Produse disponibile (dacă este cazul) și Instrumentele de Promovare; (ii) Comisionul aplicabil; (iii) Perioada de Recurență aplicabilă, (iv) Termenul de Aprobare aplicabil;

COMISIONUL AFILIATULUI înseamnă suma determinată în funcție de performanță, la care sunt îndreptățiți Afiliații pentru fiecare și toate Acțiunile finalizate, conform Secțiunii 6 de mai jos;

CLIENT înseamnă orice terță parte care, urmare a faptului că a dat click pe orice Instrument de Promovare afișat pe o Sursă de Trafic a Afiliatului, a fost direcționat către Website-ul Advertiserului;

PERIOADA DE RECURENȚĂ înseamnă intervalul de timp stabilit în fiecare Program de Afiliere, interval în care Acțiunea finalizată de către Clienții care au fost direcționați către Website-ul Advertiserului, de către Afiliat, este urmărită de Platforma Farm Planner și generează dreptul de a primi Comision, din partea Advertiserului. Perioada de Recurență variază de la un Program de Afiliere la altul și reîncepe la fiecare „click” dat de către un Client, pe un Instrument de Promovare afișat printr-o Sursă de Trafic a unui Afiliat într-un anumit Program de Afiliere;

LEAD înseamnă o Acțiune (așa cum se specifică în Programul de Afiliere) care are loc pe Website-ul Advertiserului în Perioada de Recurență, ca urmare a redirecționării unui Client pe Website-ul Advertiserului, printr-un Instrument de Promovare afișat de către Afiliat (i.e. transmiterea formularelor de înscriere, completarea de chestionare, înregistrarea în calitate de Client, înregistrarea în scopul recepționării de buletine informative, așa cum este specificat de către Advertiser);

FEED DE PRODUSE este un fișier format dintr-o listă de Produse și caracteristicile acelor Produse organizate astfel încât fiecare Produs să poată fi afișat, promovat sau comparat într-un mod unic. Un Feed de Produse conține, de obicei, imagini ale Produselor, denumirea Produselor, coduri de identificare ale Produselor, text de marketing, caracteristici și prețuri ale Produselor. Feedul de Produse oferă conținutul existent pe mai multe tipuri de site-uri de comerț electronic și pe Website-urile Afiliaților, cum ar fi motoare de căutare, comparatoare de prețuri și alte agregatoare similare ale informațiilor de comerț electronic; Advertiserii pot (dar nu sunt obligați) să încarce Feeduri de Produse de tip .csv în Platformă și Afiliații pot crea, descărca și folosi Feeduri de Produse în format csv. și xml. din Programele de Afiliere, pe baza unuia sau mai multor Feeduri de Produse furnizate de Advertiseri;

PLATFORMĂ înseamnă www.farmplanner.ro împreună cu subdomeniile sale (dacă este cazul, ocazional) și cu aplicația software și tehnologia inclusă în acestea, care sunt deținute, folosite și gestionate de Farm Planner și, sub rezerva termenilor și condițiilor din prezenta, permite Advertiserilor să deruleze programe de marketing afiliat (de exemplu Programe de Afiliere, așa cum sunt definite prin prezenta) pentru a promova Website-urile și Produsele lor, prin intermediul Afiliaților;

PRODUSE înseamnă oricare și toate bunurile și/sau serviciile deținute/furnizate de către orice Advertiser, disponibile pentru a fi achiziționate de către Clienți de pe Website-urile Advertiserilor;

PACHETUL DE SERVICII înseamnă unul dintre pachetele de servicii publicate la www. farmplanner.ro/pricing/ pentru a fi selectate de către oricare și fiecare Advertiser atunci când solicită înregistrarea Contului său în Platformă;

ToS înseamnă acest contract, împreună cu toate anexele sale, așa cum poate fi modificat periodic, care reglementează raporturile juridice dintre Farm Planner și Advertiseri, pe de o parte, și Afiliați, pe de altă parte;

SURSA DE TRAFIC înseamnă orice website sau altă sursă de trafic online, utilizată de Afiliați pentru a promova Website-urile Advertiserilor prin intermediul Instrumentelor de Promovare („Promovarea”). Sursa de Trafic poate fi un site web deținut sau cu dreptul de a fi operat de un Afiliat, un site web deținut de o parte terță unde Afiliatul include reclame, inclusiv, dar fără a se limita la Google AdWords, Facebook ads, alte rețele de promovare, un newsletter comercial trimis la o listă de conturi de email colectate anterior în acest scop, sub rezerva acordului proprietarilor lor, o rețea socială, comunități, forumuri etc.

La inregistrarea contului in Platforma1 (precum si in situatia conturilor deja inregistrate dar care sunt inactive), Advertiserii pot exprima preferintele in legatura cu tipurile de Surse de Trafic pe care doresc sa le foloseasca Afiliatii pentru Promovare, bifand casuta corespunzatoare respectivei preferinte: YES – in cazul in care doresc folosirea respectivelor tipuri Surse de Trafic, NO – in cazul in care nu doresc utilizarea respectivelor tipuri de Surse de Trafic, MAYBE – in cazul in care pot acepta folosirea respectivelor tipuri de Surse de Trafic, in colaborarea cu anumiti Afiliati. In situatia in care Advertiserul nu parcurge acest proces, toate tipurile de Surse de Trafic listate in Platforma sunt considerate acceptate de catre Advertiser in vederea Promovarii sale, vor fi bifate “YES” si vor reprezenta preferintele Advertiserului in legatura cu Sursele de Trafic acceptate in Programele sale de Afiliere;

COMISIONUL FARM PLANNER înseamnă suma determinată în funcție de performanță la care Farm Planner are dreptul pentru fiecare și toate Acțiunile finalizate, conform Secțiunii 6 de mai jos; fiecare dintre Comisionul Afiliatului și Comisionul Farm Planner, generate dintr-o Acțiune, este considerat drept „Comision”;

Utilizator(Tu) înseamnă Afiliați și/sau Advertiseri, fie individual, fie colectiv, în funcție de context;

WEBSITE-UL (ADVERTISERULUI) înseamnă website-ul care este deținut sau în legătura cu care Advertiserul are un drept de operare, care este înregistrat în Platformă cu ocazia creării contului de Advertiser și pe care se desfășoară Acțiunile;

3. ÎNREGISTRAREA

Fără a aduce atingere oricăror alte cerințe din prezentul (inclusiv cele referitoare la plata Garanției), pentru înregistrarea în Platforma și a deveni parte la acest ToS, orice Utilizator trebuie să se înregistreze cu un cont în Platformă („Contul„) și să furnizeze toate informațiile cerute în timpul procesului de înregistrare.

Fiecare Utilizator va furniza Farm Planner numele complet, adresa de email, un număr unic de identificare (cod de TVA sau, după caz, codul numeric personal de identificare) și țara (sau țările) în care își desfășoară activitatea. În plus:

3.1.1. Fiecare Afiliat trebuie să furnizeze detalii privind Sursele de Trafic pe care le folosesc pentru Promovare; iar

3.1.2. Fiecare Advertiser trebuie să furnizeze detalii cu privire la Website-ul destinat Promovării, categoria din care face parte, toate țările în care Advertiserul vinde Produse, moneda utilizată pentru încasarea prețurilor Produselor, valoarea Comisionului, Pachetul de Servicii, detaliile de plată și facturare și facturare precum si sa indice tipurile de Surse de Trafic pe care doreste sa le foloseasca Afiliatii pentru Promovare, bifand casuta corespunzatoare respectivei preferinte:

YES – in cazul in care doresc folosirea respectivelor tipuri Surse de Trafic,

NO – in cazul in care nu doresc utilizarea respectivelor tipuri de Surse de Trafic,

MAYBE – in cazul in care pot acepta folosirea respectivelor tipuri de Surse de Trafic, in colaborarea cu anumiti Afiliati.

In situatia in care Advertiserul nu parcurge acest proces inainte de activarea contului sau in Platforma, toate tipurile de Surse de Trafic listate in Platforma sunt considerate acceptate de catre Advertiser in vederea Promovarii sale, sunt bifate automat “YES” si vor reprezenta preferintele Advertiserului in legatura cu tipurile de Surse de Trafic acceptate in Programele sale de Afiliere2.

Preferintele Advertiserului in legatura cu tipurile de Surse de Trafic, astfel cum sunt reflectate in contul Advertiserului, trebuie respectate intocmai in cadrul Programelor de Afiliere, Advertiserul nefiind indreptatit ca in Programele sale de Afiliere, sa indice alte typuri Surse de Trafic, sa refuze sau sa restrictioneze tipurile de Surse de Trafic anterior acceptate in contul sau. In cazul in care exista discrepante intre tipurile Sursele de Trafic mentionate in Programele de Afiliere si preferintele Advertiserului exprimate in Platforma, vor prevala acestea din urma.

Pentru clarificare, Advertiserul poate modifica preferintele sale in ceea ce priveste tipurile de Surse de Trafic, oricand pe durata colaborarii sale in Platforma, cu respectarea termenului de preaviz si a procedurii prevazute pentru modificarea setarilor contului sau din Platforma.

Advertiserul este, de asemenea, obligat să facă o plată inițială (Garanție, astfel cum este detaliat în Secțiunea 7.1.) în valoare de 5 ori abonamentul lunar ce corespunde Pachetului de Servicii ales, dar nu mai puțin de 99€3.

Prin bifarea casetei din cadrul Platformei, confirmând că, în mod necondiționat, Utilizatorul a citit, a înțeles și a fost de acord cu acești ToS, și apoi, prin accesarea linkului de confirmare (primit pe adresa de email pe care ne-ai furnizat-o în prima etapăa înregistrării în Platformă), ne transmiți oferta ta de a încheia acest contract, obligatoriu și opozabil, care să reglementeze participarea ta în Platformă (“Oferta Utilizatorului“).

În cazul în care Farm Planner acceptă Oferta Utliizatorului, acest lucru va fi confirmat prin email la adresa indicată de către Utilizator în timpul procesului de înregistrare (“Acceptarea Ofertei“). Aceasta va include detalii cu privire la Acceptarea Ofertei respective: numele de utilizator, email, IP, precum și o versiune pdf a ToS, așa cum a fost acceptat de către Utilizator și este acceptat de către Farm Planner și Utilizator (“ToS Semnat“). Data la care Acceptarea Ofertei ajunge în contul de email al Utilizatorului va fi considerată data semnării acestor ToS de către Utilizatorul respectiv, cu excepția cazului când Utilizatorul începe să utilizeze Platforma mai devreme (în fiecare caz, “Data Semnării“). ToS va intra în vigoare la Data Semnării și va rămâne în vigoare și va produce efecte depline până la încetarea sa, în conformitate cu Secțiunea 12.

Pe baza cererii scrise a Utilizatorului adresată către Farm Planner oricând, pe durata acestor ToS, Farm Planner va furniza acestuia o copie pdf a ToS-ului Semnat.

Pentru evitarea oricărui dubiu, Farm Planner își rezervă dreptul de a refuza orice Ofertă a Utilizatorului, fără să-și motiveze decizia. În acest caz, datele Utilizatorului transmise către Farm Planner în timpul procesului de înregistrare vor fi șterse imediat.

 

4. COLABORAREA

Toți Afiliații și Advertiserii care sunt activi și sunt valabil înregistrati în Platforma pot lucra împreună, sub rezerva termenilor și condițiilor din prezentul. Detaliile Programelor de Afiliere sunt disponibile în cadrul Platformei iar Afiliații își pot exprima intenția de a colabora cu unul sau mai mulți Advertiseri, prin aplicarea/înscrierea la/în respectivele Programe de Afiliere.

Aplicația Afiliatului în vederea participării la un anumit Program de Afiliere este considerată ca fiind acceptarea deplină și necondiționată de către Afiliat a termenilor și condițiilor de participare afișate în cadrul Programului, inclusiv dar nelimitat la tipurile de Surse de Trafic indicate de catre Advertiser, precum și (dacă e cazul) a oricăror condiții suplimentare necesar a fi respectate, în momentul aplicării la respectivul Program de Afiliere. Toate aceste condiții devin parte integrantă a prezentului contract. În cazul în care oricare dintre prevederile acestor ToS (inclusiv cele privind tipurile de Surse de Trafic mentionate in contul Advertiserului) contravin sau, sunt, in orice fel, în contradicție cu termenii de utilizare sau orice alți termeni și condiții stabilite de orice Advertiser, prevederile acestor ToS vor prevala. Orice Afiliat poate aplica pentru orice Program de Afiliere disponibil, fără nicio obligație de Promovare, asumată sau presupusă a fi asumată. Acceptarea de către Advertiser a aplicației unui Afiliat în vederea participării la un Program de Afiliere este considerată drept consimțământul Advertiserului de a beneficia de Promovare din partea Afiliatului, în Programul respectiv, în schimbul Comisioanelor pe care Advertiserul se angajează să le plătească, conform acestor ToS.

Advertiserul este liber să aprobe sau să refuze orice aplicație a oricărui Afiliat cu privire la participarea în orice Program derulat de respectivul Advertiser în cadrul Platformei, furnizând o explicație pentru refuzul său. De asemenea, Advertiserul poate, în orice moment, să modifice condițiile Programului de Afiliere sau, îl poate înceta, cu efect pentru viitor, dar numai după ce i-a notificat, în prealabil, pe Afiliații din respectivul Program de Afiliere, cu un preaviz egal cu Perioada de Recurență a respectivului Program de Afiliere, dar nu mai mult de 30 de zile. Afiliații nu pot pretinde nicio compensație (cheltuieli, costuri etc.) pentru o astfel de modificare. În orice caz, recomandăm ca acceptarea sau refuzul Afiliaților să fie efectuate în cel mai scurt timp posibil. Afiliații pot începe sa Promoveze un Advertiser iar, ulterior, pot să întrerupă Promovarea, fără a oferi nicio explicație. Mai mult, Afiliatul poate părăsi orice Program de Afiliere, fără nicio explicație.

Odată ce a aprobat participarea Afiliaților într-un Program de Afiliere, Advertiserul poate suspenda (exclude temporar) sau interzice (exclude permanent), participarea Afiliaților în Programul de Afiliere, în orice moment, furnizând explicații în acest sens și fără a fi obligat să plătească vreun comision pentru perioada în care Afiliatul a fost exclus. O notificare prealabilă va fi emisă electronic de către Platformă și va fi trimisă Afiliaților, de fiecare dată când un Advertiser suspendă sau interzice Afiliați, din Programele sale, notificare transmisă cu un preaviz egal cu cel puțin Perioada de Recurență, dar nu mai mult de 30 de zile. Odată ce termenul de suspendare a expirat, o altă notificare va fi emisă în mod automat, electronic, din Platformă către Afiliat, care va fi informat, de asemenea, prin email.

Afiliații vor utiliza numai Instrumentele de Promovare puse la dispoziție de către Advertiser prin intermediul Platformei și vor Promova Advertiserul respectând etica profesională și orientat către obținerea de rezultate. Dacă Afiliatul dorește să utilizeze alte instrumente, va solicita mai întâi permisiunea Advertiserului și va avea dreptul să utilizeze aceste instrumente numai sub rezerva acordului prealabil al Advertiserului. Pentru clarificare, Advertiserii nu vor putea permite, in Programele lor de Afiliere, utilizarea altor tipuri de Surse de Trafic decat cele acceptate in contul lor din Platforma (adica cele selectate in categoriile “YES” si “MAYBE”).

Afiliații trebuie să fie transparenti în ceea ce privește Sursele lor de Trafic, atât față de Farm Planner cât și față de Advertiserii care operează Programele la care Afiliații participă. Cu toate acestea, chiar dacă, prin excepție, oferirea de informații cu privire la Sursele de Trafic, are ca rezultat dezvăluirea de informații competitive sensibile sau know how-ul Afiliaților, rămâne, totuși, obligatorie dezvăluirea surselor exacte și complete de trafic, către Farm Planner, la solicitarea acestuia din urmă. Ca urmare a acestei dezvăluiri, rămâne la latitudinea Farm Planner dacă acceptă sau refuză, după cum consideră, să confirme Advertiserului dacă Afiliatul este/nu este în conformitate cu aceste ToS și legislația aplicabilă.

În cazul în care Afiliatul nu dezvăluie detalii cu privire la Sursa sa de Trafic, către Advertiser (chiar dacă o astfel de informație ar fi fost adusă la cunoștința Farm Planner) Advertiserul, poate, în mod discreționar, să suspende (dezactiveze temporar) sau să interzică (să dezactiveze/să excludă permanent) respectivii Afiliați din Programele sale, fără a fi obligat să plătească orice Comisioane.

5. TRACKING

5.1. Farm Planner pune la dispoziție, prin Platforma, mijloacele tehnice pentru crearea și gestionarea Programelor de Afiliere de catre Advertiseri.In vederea identificarii Actiunilor finalizate si atribuirii Comisioanelor aferente, Farm Planner asigură, prin urmatoarele mecanisme de tracking cumulative, monitorizarea traficului direcționat de Afiliați către Website-urile Advertiserilor, precum și a a Acțiunilor generate de Clienții redirecționați prin Sursele de Trafic ale Afiliaților. Platforma oferă, de asemenea, mijloace tehnice de calcul, facturare, încasare și plată a Comisioanelor.

5.2. Platforma utilizeaza urmatoarele sisteme cumulative de monitorizare (tracking) (colectiv, “Tracking/Monitorizare“):

5.2.1. Codul de trackingMonitorizarea realizată de către Farm Planner prin intermediul codului de tracking se bazează pe 2 instrumente principale:

  • (i) Codul de Tracking, care trebuie să fie instalat de către Advertiseri pe paginile lor de “Confirmare Acțiuni” sau paginile de mulțumire (thank you pages), unde trebuie păstrat corect integrat și funcțional pe întreaga durată a colaborării cu Farm Planner; și

  • (ii) Cookie-urile, care urmează să fie adăugate în browserele Clienților atunci când aceștia dau click pe orice Instrument de Promovare.

  • Cookie-urile sunt adăugate în browserele Clienților atunci când dau click pe un Instrument de Promovare. Odată redirecționat prin Farm Planner, Cookie-urile sunt integrate în browser-ul Clientului, chiar dacă Website-ul Promovat nu este vizitat de Client. Astfel, Cookie-urile sunt utilizate pentru a monitoriza Acțiunile finalizate de Advertiseri cu Clienții direcționați prin intermediul Instrumentelor de Promovare folosite de Afiliații activi în Programele de Afiliere, în timpul fiecărei Perioade de Recurență.

5.2.2. Codul de atribuire si Codul de Generare Cookie
In acest caz, monitorizarea realizata de Farm Planner se bazeaza pe urmatoarele instrumente principale:

  • (i) Un Cod de Generare Cookie, care trebuie adaugat de Advertiser pe toate paginile Website-ului sau si trebuie pastrat corect integrat și funcțional pe întreaga durată a colaborării cu Farm Planner.
    Atunci cand un User da click pe un Instrument de Promovare publicat de un Afiliat si ajunge pe Website-ul Advertiserului, Codul de Generare Cookie verifică prin Farm Planner validitatea acelui Afiliat, condițiile Programului de Afiliere și a relației dintre program și Afiliat și, dacă acestea sunt conforme ToS, confirma Codului de Generare Cookie ca poate fi adaugat un cookie pe browserul Utilizatorului, de pe Website-ul Advertiserului. In cazul in care un User care a dat click pe Instrumentul de Promovare publicat de Afiliat, plasează o comandă în Perioada de Recurenta, Userul ajunge in pagina de finalizare Actiuni a Advertiserului si se activeaza Codul de Atribuire care trimite către Farm Planner datele despre Afiliat (din cookie) și despre Actiunea finalizata (valoare comandă, ID de comanda, descriere); si

  • (ii)Un Cod de Atribuire (diferit fata de Codul de Tracking) care trebuie instalat de Advertiser pe pagina de finalizare Actiuni. Advertiserii trebuie să păstreze Codul de Atribuire corect integrat și funcțional pe întreaga durată a colaborării cu Farm Planner.

5.3. Descrierea procesului


5.3.1. Odată ce și-a înregistrat Contul in Platformă și înainte de lansarea oricărui Program de Afiliere, Advertiserul:

  • trebuie să integreze/instaleze în paginile de “Confirmare Acțiuni” sau în pagina “de mulțumire”/”thank you pages”) din Website-ul său, Codul de Tracking furnizat de Platforma Farm Planner (în secțiunea dedicată detaliilor Programului de Afiliere). Codul de Tracking este proiectat pentru a monitoriza Clienții direcționati de către Afiliați către Website-urile Advertiserilor și pentru a înregistra Acțiunile finalizate de către acești Clienți, în Perioada de Recurență aplicabilă.
    Codul de Tracking furnizează Platformei informații cu privire la prețul Acțiunii efectuate de Client precum și detaliile comenzii (așa cum sunt furnizate/stabilite de către Advertiser). In baza acestor informații Platforma asigură calculul Comisionului Afiliatului.; si

  • trebuie să integreze/instaleze pe toate paginile Website-ului sau, Codul de Generare Cookie furnizat de Platforma Farm Planner; si

  • trebuie să integreze/instaleze pe paginile de finalizare Actiuni (“thank you pages”) din Website-ul sau, Codul de Atribuire furnizat de Platforma Farm Planner. Codul de Atribuire permite Farm Planner să primească informații privind finalizarea Actiunilor de la Afiliati. Farm Planner folosește aceste informații pentru a înregistra, valida și raporta finalizarea Actiunilor, în scopul alocarii Comisioanelor.

Farm Planner are dreptul sa verifice acuratețea integrării/instalarii Codului de Tracking, a Codului de Generare Cookie si, respective, a Codului d Atribuire, pentru fiecare nou Advertiser înregistrat în Platformă și poate efectua verificări periodice pentru a detecta orice inexactitate, cu scopul de a asigura corectitudinea Trackingului Clienților și a Acțiunilor finalizate pe Website-ul Advertiserului

5.3.2. În cazul în care oricare dintre Codul de Tracking, Codul de Atribuire sau Codul de Generare Cookie nu este (corect) instalat sau este eliminat, dezactivat, inactiv sau este în orice alt mod nefuncțional (“Defecțiuni“), Farm Planner are dreptul de a suspenda imediat (dezactiva temporar) contul Advertiserului din Platforma, fără nicio formalitate, precum si de a obtine despagubiri de la Advertiser pe toata durata Defectiunilor.

5.3.3. Astfel, suplimentar fata de alte remedii disponibile Farm Planner, Advertiserul datoreaza si va plăti Farm Planner despagubiri pentru Defecțiuni, pentru toata durata acestora, astfel:

(a) daca Defectiunea/ile privesc doar Codul de Tracking
Durata Defecțiunilor reprezinta intervalul de timp începând cu data la care a fost generat ultimul Comision din Programul de Afiliere respectiv (sau, după caz, data la care a început Programul de Afiliere, în cazul în care nu există Comisioane generate), până la momentul în care Defecțiunile au fost remediate.

  • Despagubirile datorate de Advertiser către Farm Planner se calculează, in acest caz, după cum urmează2:în cazul în care de la începutul Programului de Afiliere, până la descoperirea Defectiunii au trecut mai mult de 6 luni, despagubirile datorate de Advertiser se vor calcula pe baza valorii medii a Comisioanelor Acceptate în Programul de Afiliere respectiv, pe parcursul a 3 luni înainte de descoperirea Defecțiunii, pro rata cu Durata Defecțiunii;

  • în cazul în care de la începutul Programului de Afiliere, până când a fost observata Defecțiunea, au trecut mai putin de 6 luni, sau în cazul în care nu a existat niciun Comision generat de Programul de Afiliere respectiv, despagubirile vor fi calculate pe baza valorii medii a Comisioanelor Acceptate in aceeași categorie de Programe derulate prin Platforma (din care face parte si Programul de Afiliere cu privire la care a fost descoperita Defectiunea), pe parcursul a 3 luni înainte de descoperirea Defecțiunii, proporțional cu Durata Defectiunii;

  • în cazul în care de la începutul Programului de afiliere până când a fost descoperita Defecțiunea este mai mică de 6 luni, sau în cazul în care nu au existat Comisioane acceptate în Programul de Afiliere respectiv, iar prin Platformă nu a fost derulat niciun Program din aceeași categorie cu Programul de Afiliere afectat de Defectiune, despagubirile vor fi calculate pe baza valorii medii a Comisioanelor Acceptate de Programele încă active în Platformă, pe parcursul a 3 luni înainte de descoperirea Defecțiunii, proporțional cu Durata Defecțiunii.

Pentru evitarea oricărui dubiu, orice comisioane generate în Farm Planner Affiliate Master Account (respectiv, contul utilizat pentru testarea Codului de Tracking) nu se iau în considerare.

Farm Planner va deduce imediat Despagubirile din Garanția 3 Advertiserului, și le va folosi pentru a plăti Comisioanele Afiliaților aferente întregii Durate a Defecțiunilor, către toți Afiliații participanți în Programul de Afiliere respectiv.

Cuantumul Comisioanelor Afiliaților astfel datorate se va calcula pe baza numărului de clickuri direcționate de către fiecare Afiliat către Website-ul Advertiserului, pe Durata Defecțiunii, înmulțit cu valoarea clickului. Valoarea clickului se stabilește prin împărțirea cuantumului penalităților (așa cum este dedus din Garanția Advertiserului), împărțit la numărul total de clickuri direcționate către Website-ul Advertiserului de către toți Afiliații, pe parcursul întregii Durate a Defecțiunii.

(b) Daca Defectiunea/ile privesc doar Codul de Atribuire si/sau Codul de Generare Cookie (oricare dintre ele)
Valoarea tuturor Comisioanelor datorate de Advertiser in Programul de Afiliere afectat de Defectiune se majoreaza cu 20% si va fi datorata si platita de Advertiser pentru toata durata Defectiunii. In acest caz, durata Defectiunii este cuprinsa intre data inceperii Programului de Afiliere si data la care Advertiserul a instalat, corect si functional, Codul de Atribuire si Codul de Generare Cookie (cumulativ).

(c) Daca Defectiunea/ile priveste/sc atat Codul de Tracking cat si oricare dintre Codul de Atribuire si Codul de Generare Cookie


Advertiserul va datora si va plati Farm Planner, cumulativ, despagubirile mentionate punctul a) la care se adauga cele mentionate la punctul b) de mai sus.

5.4. Platforma generează coduri unice pentru Instrumentele de Promovare, care vor fi afișate de Afiliați pentru fiecare Instrument de Promovare utilizat, asigurându-se astfel un Tracking corespunzător al Acțiunilor finalizate de Clienții care au fost direcționați de către Afiliații din cadrul fiecărui Program de Afiliere.

5.5. Statisticile disponibile in Contul Userului
Informațiile colectate cu privire la traficul online (fie direcționate sau primite și Acțiunile finalizate) sunt puse la dispoziție de către Platformă, atât în detaliu (una câte una, în cazul Acțiunilor), precum și în formă agregată, în Secțiunea de statistici. Statisticile Farm Planner sunt întotdeauna disponibile Utilizatorului, în Contul său, unde acesta poate verifica oricând numărul de Clickuri direcționate/primite, Instrumentele de Promovare care au fost utilizate, precum și Comisioanele generate și statusul lor. Aceste statistici sunt generate automat de Platformă.

5.6. Business League


5.6.1. Informațiile din Business League sunt vizibile tuturor Utilizatorilor Platformei. Pentru Advertiseri, se afișează următoarele informații în Business League: rata de conversie, earning per clicks (EPC), rata de aprobare a comisioanelor, timpul de plata, numărul de Click-uri și de Vanzari generate în cadrul competiției, precum și numărul de Afiliați care trimit Trafic și numărul de Afiliați care generează Vânzări pentru fiecare Advertiser.

5.6.2. Pentru Afiliati sunt afișate în secțiunea Business League următoarele informații: rata de conversie, average order value (AOV), numărul de Advertiseri catre care Afiliatul trimite trafic, numărul de Advertiseri pentru care Afiliatul genereaza Vanzari.

5.6.3 Atat pentru Afiliati cat și pentru Advertiseri, în secțiunea Business League este afișat și calculat automat un Indicator de Performanță. Indicatorul de Performanță este rezultatul unui sistem de rating de la 1 la 5. Acest rating este calculat în funcție de o serie de indicatori disponibili în Platforma și este folosit ca o referinta a performanței fiecărui Afiliat si Advertiser în raport cu ceilalți Useri ai Platformei.

5.7. Farm Planner are întotdeauna dreptul de a utiliza astfel de date (precum cele mentionate in paragrafele 5.6. “Statisticile disponibile in Contul Userului” si 5.5. „Business League de mai sus), fie integral, fie parțial, în formă anonimizată și/sau agregată, în scopuri de marketing sau statistice.

5.8. Pentru evitarea oricărui dubiu, numai Trackingul realizat de Farm Planner este relevant pentru identificarea Acțiunilor finalizate și calculul Comisioanelor datorate, acumulate.

5.9. Farm Planner folosește doar modelul de atribuire „Ultimul Click”/”Last Click” – ceea ce înseamnă că fiecare Cookie plasat printr-un click al unui Client pe un Instrument de Promovare prevalează asupra oricăror posibile Cookie-uri anterioare plasate prin intermediul altor Surse de Trafic – astfel încât ultimul Afiliat care a redirecționat Clientul înainte de o anumită Acțiune (în timpul Perioadei de Recurență) are dreptul să câștige Comisionul Afiliatului respectiv.

5.10. Pentru ca un Afiliat sa aibă dreptul de a utiliza un Instrument de Promovare el trebuie să participe la Programul de Afiliere respectiv. Instrumentele de Promovare plasate de către Afiliații care nu (mai) sunt activi în Programul de Afiliere – fie ca urmare a suspendării (temporare) a Conturilor lor, fie din cauza refuzului Advertiserului de a accepta participarea respectivilor Afiliați la Programele lor, fie ca urmare a încetarii acestor ToS etc. – nu redirecționează clickuri către Website-urile Advertiserilor și nu adaugă Cookie-uri. În acest caz, indiferent dacă Clienții realizează orice Acțiuni pe Website-ul Advertiserului, Platforma nu le înregistrează în scopul Comisioanelor și nici Farm Planner nici Advertiserii nu au obligația de a plăti orice Comisioane.

5.11. Cookie-urile sunt folosite pe scară largă de serviciile online, pentru a îmbunătăți și personaliza experiența de navigare a Clienților și pentru a asigura o promovare mai bună. Cu toate acestea, dacă un Client dezactivează Cookie-urile într-un browser, acesta va fi în afara zonei de Tracking a Platformei Farm Planner, iar Acțiunile nu vor putea fi Monitorizate și înregistrate în cadrul Platformei, Farm Planner fiind eliberat de orice răspundere în legătură cu aceasta, atât de către Advertiseri cât și de către Afiliați.

6.COMISIOANE

Când un Client efectuează o Acțiune pe Website-ul Advertiserului, o notificare va fi emisă electronic de către Platformă și va fi trimisă către Afiliatul care a generat o astfel de Acțiune, precum și către respectivul Advertiser; aceștia vor fi, de asemenea, informați prin email cu privire la valoarea Comisionului generat.

Procedura prezentată mai jos cu privire la aprobarea, modificarea sau respingerea Comisioanelor se aplică în mod corespunzător.

Sub rezerva îndeplinirii următoarelor condiții cumulative, Farm Planner și Afiliatul au dreptul să fie remunerați de către Advertiser, conform acestor ToS:

  • o Acțiune este finalizată de către Client pe Website-ul Advertiserului;

  • Advertiserul a încasat, integral, prețul pentru respectiva Vânzare, în cazul în care Acțiunea constă într-o Vânzare sau, după caz, Advertiserul a primit confirmarea de finalizare a Acțiunii, în cazul în care Acțiunea constă într-un Lead;

  • Nu există erori identificate de către Advertiser în legătură cu Acțiunea în cauză și niciun Produs (implicat în respectiva Vânzare, dacă este cazul) nu a fost returnat Advertiserului și nu există niciun articol dublat și nicio rambursare de preț făcută Clientului;

  • Afiliatul a respectat integral termenii Programului de Afiliere respectiv (inclusiv interdicția de a utiliza metode frauduloase sau de Trafic Artificial).

În cazul Acțiunilor finalizate a căror valoare a fost modificată ulterior (indiferent de motiv, de exemplu, stocuri insuficiente de Produse, Produse returnate etc), Comisionul Afiliatului respectiv va fi proporțional modificat, în mod corespunzător.

Orice Comision al Afiliatului se poate încadra în următoarele categorii:

  • În așteptare: este primul status pe care îl poate avea orice Comision generat. Atunci când un Comision al Afiliatului are statusul „În așteptare”, aceasta înseamnă că o Acțiune a fost finalizată conform acestor ToS iar Advertiserul verifică îndeplinirea cumulativă a condițiilor stabilite mai sus;

  • Respins: Comisionul nu este eligibil pentru plată, nu este datorat și nu va fi plătit de către Advertiser. Un Comision poate fi respins dacă oricare dintre condițiile de mai sus nu este îndeplinită;

  • Aprobat5: statusul existent în cazul îndeplinirii tuturor condițiilor cumulative de mai sus, din această Secțiune 6, sau dacă Termenul de Aprobare a expirat iar Comisionul nu a fost respins de către Advertiser; în cazul în care Termenul de Aprobare nu este respectat de către Advertiser, Comisioanele sunt aprobate automat de Platforma, și sunt deduse și plătite din Garanția Advertiserului;

  • De plătit: Comisionul este eligibil pentru plata către Afiliat, fie în mod automat, după ce a fost aprobat într-un Program de Afiliere pre-plătit sau, după ce a fost plătit de către Advertiser, intr- un Program de Afiliere post-plătit; Comisionul este eligibil pentru plată și va fi plătit pe baza cererii Afiliatului, conform acestor ToS;

Cu excepția cazului în care se prevede, expres, altfel in prezentul, o dată ce a fost Aprobat, un Comision nu poate fi diminuat, Respins sau, in orice alt mod, modificat de către Advertiser.

Comisioanele se calculează ca procent din valoarea Vânzărilor generate pentru Advertiser sau ca sumă fixă, pentru Leaduri sau Vânzări, conform acestor ToS. Acest procent se aplică la valoarea netă (fără TVA sau alte taxe) și finală (după aplicarea tuturor reducerilor oferite de Advertiser peste lista de prețuri) a Produselor cumpărate de Clienții direcționati. Taxele de transport aplicate pentru livrarea Produselor achiziționate de către Clienți pe Website-urile Advertiserilor nu sunt generatoare de Comisioane.

 

Advertiserii pot:

(i) reduce Comisioanele aplicabile unui anumit Program, cu condiția notificării, în prealabil, a tuturor Afiliaților care participă în acest Program de Afiliere; o notificare prealabilă, cu un termen de preaviz egal cu Perioada de Recurență aplicabilă, dar nu mai mult de 30 de zile, va fi trimisă în acest sens; sau

(ii) să majoreze Comisionul. În toate situațiile, Platforma notifică prin email toți Afiliații care sunt activi în Programul de Afiliere respectiv.

Condiții particulare (de exemplu Comisioane preferențiale, fie mai mari sau mai mici decât standardul aplicabil pentru Programul de Afiliere respectiv, precum și Perioade de Recurență diferite) pot fi oferite Afiliaților.

Orice Advertiser poate acorda bonusuri Afiliaților, în orice cuantum consideră oportun. Bonusurile sunt Aprobate automat și sunt plătite imediat, din soldul disponibil al Garanției Advertiserului, în contul de Comisioane ale Afiliatului, având statusul de Plătit.

Comisioanele Aprobate ale Afiliaților se prescriu în termen trei (3) ani de la data la care fiecare astfel de Comision a fost transferat în contul Afiliatului. În cazul în care termenul de 3 ani expiră fără ca Farm Planner să fi primit vreo cerere de plată din partea Afiliatului îndreptățit, Farm Planner nu are nici obligația de a plăti Afiliaților Comisioanele astfel acumulate, și nici obligația de a le rambursa Advertiserului.

7. PLĂȚI

7.1. Advertiseri

Singurul model de plată disponibil în Platformă este pre-plătit6, conform modelului „cost pe acțiune” (CPA).

Advertiserii vor decide cu privire la cuantumul Comisioanelor aplicabile fiecărui si oricărui Program de Afiliere pe care îl derulează și le vor afișa în cadrul Platformei. Farm Planner va aloca, în mod transparent, Comisioanele Afiliaților și Comisioanele Farm Planner (din Comisioanele menționate anterior), în conformitate cu acești ToS.

La înregistrarea Contului său în Platformă, fiecare Advertiser (i) selectează un Pachet de Servicii, (ii) selecteaza tipurile de Surse de Trafic pe care doreste sa le foloseasca Afiliatii pentru Promovare (iii) și plateste Garanția 7. Garanția este plătită în avans și însumează de 5 ori valoarea Abonamentului Lunar care corespunde Pachetului de Servicii ales de Advertiser, dar, în orice caz, nu poate fi mai puțin de 99 Euro. Pentru evitarea oricărui dubiu, acest prag, de 99 Euro, va înceta să se aplice oricăror plăți viitoare, necesare pentru a credita/completa Garanția, în conformitate cu acești ToS.

Un email de confirmare, specificând Pachetul de Servicii selectat, precum și Abonamentul Lunar corespunzător va fi transmis Advertiserului, imediat după înregistrarea corespunzatoare a Contului său în Platformă.

Abonamentul Lunar corespunzător fiecărui Pachet de Servicii (conform Anexa 1 – www.farmplanner.ro/pricing), Comisioanele și, după caz, penalități și/sau oricare sume datorate în legătură cu răspunderea Advertiserului, conform acestor ToS, vor fi reținute de Farm Planner și, după caz, vor fi plătite din Garanție.

Niciun Program de Afiliere nu poate fi inițiat sau activat în Platformă până când Garanția nu este plătita integral de Advertiser, către Farm Planner.

Advertiserii trebuie să păstreze întotdeauna soldul Garantiei în cuantum suficient pentru a permite deducerea (reținerea) și plata Abonamentului Lunar și a Comisioanelor, în conformitate cu termenii și condițiile din prezentul.

Farm Planner va semnala Advertiserului, prin trimiterea de notificări, de fiecare dată când soldul Garanției scade sub nivelul estimat ca necesar pentru derularea Programului de Afiliere respectiv în următoarele 14 zile, și, respectiv, prin transmiterea de notificări, atât Advertiserilor cât și Afiliaților înscriși în Programul de Afiliere, ori de câte ori soldul Garantiei scade sub nivelul estimat ca necesar pentru derularea Programului de Afiliere în următoarele 5 zile.

În cazul în care soldul Garanției devine 0€ sau mai mic Farm Planner va notifica Advetiserul și pe Afiliatii inscrisi in Program si are dreptul să suspende (să dezactiveze temporar) Programul de Afiliere din Platformă – ceea ce înseamnă că:

  • Niciun Instrument de Promovare nu va transmite trafic către Website-ul Advertiserului.

  • Se vor înregistra Comisioane6 atât timp cât acțiunile au loc în Perioada de Recurență, iar, daca este cazul, nu a trecut inca o Perioada de Recurenta de cand Advertiserul a solicitat închiderea Programului de Afiliere cu preaviz

Farm Planner va re-activa Programul de Afiliere numai după ce Garanția a fost completată cu suma necesară. Advertiserii pot credita contul de Garanție din Platformă, fie manual, fie prin setarea de plăți automate (în acest ultim caz, valoarea sumelor cu care va fi creditată Garanția precum și pragul Garanției trebuie să fie, de asemenea, stabilite de către Advertiser).

Advertiserii pot opta pentru modificarea (majorarea/reducerea) Pachetului lor de Servicii corespunzător oricăruia dintre Pachetele de Servicii disponibile, la acel moment, în cadrul Platformei, conform Anexa 1 – www.farmplanner.ro/pricing. Modificarea Pachetului de Servicii se va face în mod automat, în cel mult 24 de ore de la solicitarea Advertiserului, în orice caz, cu condiția plății tuturor sumelor datorate de către Advertiser, conform acestor ToS.

Un email de confirmare indicând noul Pachet de Servicii, precum și Abonamentul Lunar corespunzător va fi transmis de Farm Planner, Advertiserului, înainte ca noul Pachet de Servicii să intre în vigoare.

Abonamentul Lunar pentru luna în curs se calculează proporțional după cum urmează: (i) Abonamentul Lunar corespunzator Pachetului de Servicii anterior, se va plăti pro rata cu numărul de zile din luna corespunzătoare, până la momentul când Pachetul de Servicii a fost modificat (majorat/redus); și (ii) Abonamentul Lunar corespunzător noului Pachet de Servicii se va plăti proporțional cu numărul de zile rămase din luna respectivă, începând cu data schimbării Pachetului de Servicii.

În cazul în care Pachetul de Servicii este modificat, Advertiserul trebuie să se asigure că se încadrează în noile limite aplicabile privind Afiliații, click-uri, bannere etc., disponibile în cadrul noului Pachet. Odată ce o Acțiune este finalizată de către un Client, Comisionul corespunzător, datorat, va deveni în mod automat „indisponibil” și, în consecință, dedus din soldul Garanției Advertiserului. În cazul în care Comisionul este:

  • Aprobat (conform acestor ToS), Comisionul Afiliatului devine imediat de Plătit (cu excepția cazurilor contractelor post-paid);

  • Respins de către Advertiser în Termenul de Aprobare, respectivul Comision va fi rambursat în contul de Garanție al Advertiserului.

7.2. Facturare

Odată ce Advertiserul plătește Garanția precum și ori de câte ori efectuează orice plăți către Farm Planner, în baza acestor ToS, Farm Planner va emite factura corespunzătoare.

Facturile vor fi trimise Advertiserilor în format electronic, prin email, la adresa indicată în Contul Advertiserului. Facturile vor fi disponibile pentru descărcare din Platforma, în „Secțiunea Facturare”.

 

În cazul în care Advertiserul este înregistrat în scopuri de TVA într-un stat membru al Uniunii Europene, este înregistrat în Sistemul VIES și furnizează Farm Planner numărul de înregistrare TVA, corect, sumele facturate nu vor fi purtătoare de TVA. În cazul în care Advertiserul este înregistrat în oricare dintre țările Uniunii Europene, însă nu este înregistrat în VIES, facturile emise de Farm Planner vor fi purtătoare de TVA, în cuantumul aplicabil în țara în care Advertiserul este înregistrat.

Plata Garanției precum și orice alte plăți datorate de Advertiseri către Farm Planner sunt considerate ca fiind valabil realizate atunci când sunt integral încasate de Farm Planner.

La încetarea acestor ToS în ceea ce privește un Advertiser, Farm Planner va returna toate sumele rămase disponibile în Contul respectivului Advertiser, după procesarea tuturor Comisioanelor datorate potrivit acestor ToS și cu condiția să nu existe penalități, datorii sau pretenții împotriva Advertiserului.

7.3. Afiliați

7.3.1. Comisioanele Afiliaților având statusul Aprobat vor fi plătite Afiliatului în termen de 7 zile de la primirea cererii de plată valabile, cu indeplinirea urmatoarelor conditii cumulative:Valoarea Comisioanelor Afiliaților cu statusul Aprobat atinge pragul minim, de 25 Euro sau 100 RON
RON  (“Pragul Minim”),  fara a lua in calcul bonusurile acordate de Farm Planner; si 

  • Profilul de plată al Afiliatului din Contul său inregistrat in Platforma este completat integral și corect; și 

  • Afiliatul re-confirma acordul său cu privire la ToS în vigoare la acel moment, bifând butonul Submit din Platformă; si 

  • Afiliatul a formulat o solicitare de plata privindComisioanele Afiliatului ; si

  • Numai in cazul afiliatilor persoane juridice – Afiliatul a incarcat in Platforma factura fiscala pentru Comisioanele solicitate (“Factura Afiliatului”).

Indiferent de orice prevederi contrare, în cazul în care Pragul Minim nu a fost atins, sumele vor rămâne în contul Comisioanelor Afiliatului cu statusul Aprobat până când se atinge Pragul Minim si Afiliatul formuleaza o cerere de plata. Nicio suma de bani nu va fi datorata de Farm Planner si nu va putea fi solicitata de Afiliat în legătură cu suma Comisioanelor Afiliatului care nu au fost încă plătite Afiliatului.

7.3.2. Odată primită o cerere de plată, validă, de la un Afiliat, Farm Planner va emite si va transmite Afiliatului o factura fiscala in valoare de 2 EURO la care se aplica TVA in cuantumul prevazut de lege, suma reprezentand costuri operationale in legatura cu retragerea de catre Afiliat a Comisioanelor (“Factura Farm Planner”). Factura Farm Planner va fi detaliata în lei, pentru persoanelor fizice si juridice din România, suma fiind convertita în lei (RON), la cursul de schimb al Băncii Centrale Europene, sau la un curs de schimb al oricărei Bănci Naționale sau la un curs de schimb stabilit de către Farm Planner, bazat pe un curs național oficial, disponibil tuturor Utilizatorilor și publicat în Platformă. 

Prin semnarea ToS, Afiliatul isi exprima acordul expres si explicit pentru compensarea obligatiilor sale de plata a sumelor reflectate in Facturile Farm Planner, cu obligatia Farm Planner de plata a Comisioanelor Afiliatului. Astfel, Farm Planner va plati Afiliatului valoarea Comisioanelor Afiliatului (pentru care sunt indeplinite conditiile de plata) diminuata cu valoarea Facturii Farm Planner, fara a fi necesar niciun alt acord sau formalitate in afara celor prevazute in prezentul ToS. 

7.3.3. Factura Farm Planner va fi insotita de o notificare ce va fi emisă electronic de către Platformă și trimisă Afiliatului, care va fi informat, de asemenea, prin email.Notificarea va include informații cu privire la (i) suma exactă ce trebuie plătită Afililatului persoana fizica, după retinerea la sursa a tuturor impozitele datorate potrivit legii si dupa compensarea cu valoarea Facturii Farm Planner si, respectiv, (ii) suma exacta ce trebuie platita Afiliatului persoana juridica dupa stingerea obligatiei de plata a Facturii Farm Planner, prin compensare. Aceeași procedură de notificare se aplică în cazul în care plata solicitată este, efectiv, realizată. 

Cu titlu exemplificativ: 

  • (a) in cazul Afiliaților persoane fizice straine, care nu furnizeaza Farm Planner certificat de rezidenta fiscala valid, Farm Planner va reține din cuantumul Comisioanelor Afiliaților datorate, impozitul pe nerezidenti, in valoare de 16% (așa cum valoarea acestuia ar putea fi modificată prin legislația aplicabilă).

  • (b) Afiliații persoane juridice care nu au reședința în România rămân integral și în mod exclusiv răspunzători pentru oricare și toate taxele și/sau impozitele aplicabile în conformitate cu legislația in vigoare, cu privire la veniturile primite sau acumulate în baza acestor ToS. Retinerile se vor face de catre Farm Planner in baza Conventiilor de evitare a dublei impuneri sau a Codului Fiscal, dupa caz; 

  • (c) În cazul Afiliaților români, se pot aplica cerințe suplimentare, în conformitate cu legislația aplicabilă. Cat priveste Afiliații persoane juridice romane, Comisioanele datorate se plătesc fără nici o deducere în ceea ce privește impozitele, pe baza facturilor emise, în prealabil, de Afiliat (purtătoare sau nu de TVA, în funcție de legislația locală aplicabilă) și încărcate în Platforma, astfel cum valoarea acestora rezulta dupa compensarea cu Factura Farm Planner.

Pentru clarificare, informatiile mentionate in paragrafele (i)-(iii) de mai sus, privind retinerea la sursa, sunt cu titlu orientativ, fiind subordonate dispozitiilor legale aplicabile la momentul de referinta, acestea din urma prevaland.

  

7.3.4. Suma cuvenita Afiliatului, diminuată cu taxele si spezele aferente transferului (de ex. taxe si speze bancare în legătură cu transferul bancar și metoda de plată și/sau de servicii de plată) va fi plătita în contul său bancar specificat în profilul de plată din Contul de Afiliat. La libera sa alegere, Farm Planner poate suporta, integral, parțial, orice cheltuieli aferente plăților datorate Afiliaților în timpul unor campanii de marketing sau de promovare.

7.3.5. Farm Planner, la libera sa alegere, poate efectua campanii de marketing, poate oferi bonusuri sau vouchere atât pentru Afiliați, cât și pentru Advertiseri. Oricare și toate plățile efectuate în cadrul acestor ToS vor fi menționate în € (euro), cu detaliere în lei, pentru Programele de Afiliere din România. Orice alte monede utilizate în legătură cu Acțiuni sau alte operațiuni (inclusiv Comisioanele corespunzătoare) vor fi convertite în € (euro), la cursul de schimb al Băncii Centrale Europene, sau la un curs de schimb al oricărei Bănci Naționale sau la un curs de schimb stabilit de către Farm Planner, bazat pe un curs național oficial, disponibil tuturor Utilizatorilor și publicat în Platformă.

Farm Planner poate alege în mod liber să utilizeze orice serviciu de plăți pentru a facilita plățile între participanții la Platforma.

bottom of page